Sang Noir
Branding and Packaging
Due to the unstable situation in neighboring countries,
young people (generation X and millennials) moving to Luxembourg are rising.
The quality of life is high with the government's efforts and sponsorship, but people leave Luxembourg to recharge their vitality and positive energy. Cultural content for young people is very scarce.
Through the SANG NOIR brand, we want to meet the entertainment for young people in Luxembourg.
It aims to provide products (clothes, supplements, cosmetics) and places and cultural events for the lifestyle pursued by Sang Noir.
주변국의 불안정한 상황 때문에 룩셈부르크로 이주하는 젋은 사람들이 증가하고 있는 추세이다.
정부의 노력과 후원으로 삶의 질이 높지만 그 젊은사람들을 위한 문화 콘텐츠는 매우 부족하기에 그들은 자신의 생명력과 긍정적인 에너지를 충전하기 위해 룩셈부르크를 떠난다.
상누아르는 라이프스타일을 위한 상품(의류, 보충제, 화장품)과 장소 및 문화행사 제공을 목적으로 하여 룩셈부르크의 젊은이들을 위한 엔터테인먼트 문화를 설립하고자 한다.